Práce vždy začíná na rýsovacím prkně, po předchozím „výslechu“ a mnoha konzultacích s budoucím majitelem. Na dalších snímcích jsou vidět připravené polotovary: slepený blok z jasanu a očkového topolu ( Burled Poplar ),javorový hranol na krk, materiál na výrobu hmatníku Wenge a šablony na kopírovací frézování.
Na dalších snímcích je vidět kopírovací frézování tvaru těla, spolu s otvory pro elektroniku a snímače. Do javorového hranolu je vyfrézována drážka na obousměrnou výztuhu krku a zhotoveny zářezy pro pražce v polotovaru z exotického dřeva Wenge. Kryt elektroniky je přesně vyfrézován ze stejného jasanového přířezu jako spodek těla.
Zde vidíme již přilepený hmatník k javorovému hranolu s částečně vyříznutým bočním profilem. Na horní plochu našikmo seříznuté hlavy je pak přilepena destička, opět z jasanového přířezu, použitého k výrobě těla. Na posledních dvou snímcích této série je vidět již kompletně vyříznutý základní tvar krku i se zavrtanými metrickými maticemi pro uchycení do těla.
Velmi důležité je naprosto přesné a těsné slícování krku s tělem a to jak v případě lepeného krku, tak i šroubovaného spojení. Do hmatníku jsou pak zalisovány pražce z velmi odolné slitiny . Na místo nultého pražce se zapracuje tzv. Bone Nut, neboli ořech z hovězí kosti.
Na obrázcích dole je vidět ruční opracování profilu krku nejdříve na hrubo a pak načisto. Jedná se o oblíbený moderní „C“ profil, používaný např. u kytar Suhr.
Opracování profilu těla, nejprve horní a pak spodní strana. Také je zde vidět vyfrézování zahloubení pro knoflíky potenciometrů, páčku nožového přepínače a páčku minipřepínače.
Tady už je kytara připravena k lakování.
Jěště pár fotek z lakování a nakonec hotový Rockmaster v rukou kytaráře.
Rockmaster v rukou skvělého bluesového kytaristy, učitele a kamaráda Petra Vitáska.